16.55..

Hejsan, ;)

Det var ett tag sen jag skrev, men har vart ganska trött efter skoldagarna.. ^^'
Igår var vi iaf med skolan till skepphusviken och hade typ.. matte ,tror jag, och no. Sedan åkte/gick vi till hemus, och grillade korv, och lekte lekar.. ^^'

Och idag var jag hos tandläkarn igen, och fick min nya plasttand. =3 Så då kan man käka tuggummi igen, =D x)  Annars har det vart vår första vanliga skoldag i 7:an.. ^^' Elr, om man kan kalla rasterna "vanliga".. x') Haha, rönnbärs-krig.. x'D<3

Ska fixa nagellacket oxå.. Börjar försvinna.. =/ Typ ljus-blått, =3 Inte direkt världens bästa kvalité på det, menmen.. ^^' Ska köpa nytt, rosa, oxå.. ='3 Och kanske lila? ^^ Vi får se,.. =)
Ska köpa lite jeans oxå, har bara ett par! ='o Och två par mjukis-byxor, och en massa leggings, x')

Ska börja packa lite till Spanien oxå, =) Imorn är det bara 1 vecka kvar!!! ='o Guud vad tiden går fort!

Läängtar.. men..  Ha det bra, för det ska jag! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0