16.12..:

Hallåå.. ^^

I brist på rubriker skriver jag tiden, ^^' Och jag vet inte.. Blir det bra när jag skriver en liten "underrubrik"? (a)

Idag var vi i alla fall till mormor som fick en liten present, ^^ Och så åkte vi till Grönklitt och åt lunch och fikade, =) Såå gott.. (Y) Och så har jag fotat liite, ^^ Har nyss fört över dom, ;) Och så måla jag om naglarna igår kväll, ^^ Men bara en hand, eftersom det tar lite tid för det att torka, och jag vill ju inte sitta uppe hela natten, ^^' Ska måla resten idag, ;p


Mina nymålade naglar, ^^ (och där ser man oxå mitt brännmärke, (på pekfingret) =3)











Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000 + AF-S NIKKOR 18-55 VR
Kommentera? ;)

Och snart åker vi till Spanien, ='D Guuud så kul det kmr bli! Kmr nog inte skriva något då eftersom jag inte har tillgång till dator.. Men skriver ju när jag kmr hem, ;) Och massa bilder blir det, =')


Ha det bra, för det ska jag, ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0