1:a luckan öppnad..

Vet inte vad man skriva längre.. Vart i skolan, tittat på TV, setat vid datan..
'
Idag är det 1 december ju! Första luckan öppnad alltså, ;) (om man nu har någon, vilket inte jag har..) Tror jag ska köpa mig en choklad-kalender. Då får man ju godis varje dag! ;D Jo, så ska jag nog göra, =3 Nångång.. ^^'
'
Hmm.. orkar inte ladda upp någon bild just nu.. Får bli någon annan gång.. ;)
'
Har ni sett Bonde Söker Fru reklamen? xd  Haha, piinsamt! Skratta nästan ihjäl mig, xp Måste se det ikväll! Så var beredda på att jag inte kommer till skolan imorn! x'3
'
'
See U'all, ;)♥

Kommentarer
Postat av: Freja

sv: okej om du inte vill så (: men jag kan annars ^^

2010-12-03 @ 16:34:30
URL: http://frejalundnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0