Pyssel..

.
I lördags hade vi jul-pyssel med grannarna. Gjorde några saker jag blev ganska nöjd över. =) Lägger upp bilder på allt gjorde. ;)
.
I söndags åkte vi till Nusnäs på jul-café. Jag tog en slags kladdkaka med typ kardemumma och nå mer. Såå jäkla gott!! Var där förra söndagen också. Men då tog jag en annan slags kladdkaka med "glasyr" som innehöll apelsin och safran(stavning?). Och så var det lite valnötter i den, och en på den. =3 Godaste jag någonsin ätit! ;p
.
hängsmycke. nöjd. =3
"dna-spiraler". xd gjorde fem stycken att hänga i granen. ^^
söta örhängen. =3
hänger just nu i mitt rum. =3
står också i mitt rum nu. =3
Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000.
mina polka-naglar. ^^ skit i kladdet bara. det var svårt. spec me vänster.
(och ja, det är äkta) ;)
.
Och idag kom äntligen mina stickade uggs igen! Dom var för små förut, så vi skicka tillbaka dom. Och nu har dom kommit igen, en storlek större. =D
.
.
See y'a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0