21.12..

Hejsan, =)

Vaknade vid 10.00 elr så imorse, sen somna jag om och vaknade vid 11.00 typ, och halv sov lite. ^^ Skulle egentligen åka med mormor och Axel till.. något ställe. ^^ Men orka int.. Lat som.. hehe.. något/någon som är väldigt lat. x)

Men har iaf laddat ner Mozilla Firefox, så har det, Opera och Internet Explorer nu. =3 Kan inte riktigt avgöra vilket som är bäst, men tror nog att det är Firefox. =)

Hmm.. vad ska men skriva om då tro..? Joo, morbror kom igår kväll. =3

Sen, då..? Hmm.. Joo, måste köpa en ny ridhjälm (gick sönder i idre, tror jag skrev om det tidigare. Kolla 'Maj 2010', kanske finns där isf ^^) Och så ska jag nog köpa en ny ridväst, och när skorna gått sönder elr när jag växt ur dom (som säkert komr ta ett tag) så ska jag nog köpa ett par ridstövlar, =3  Hmm.. borde nog skriva en liten inköpslista på allt jag behöver elr ska köpa.. ^^

Ha det bra sålänge! =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0