22.03..

Halloj! :D

Då är man hemma igen efter en veckas resa genom.. en del av sverige. ^^ Vi åkte, som ni kanske redan vet, till Orust och Tjörn. Sedan vidare till Göteborg. Där var vi på Liseberg och Universeum. Och så campade vi, på campingen Askim. Jätte mysigt!
Sedan åkte vi vidare till Borås. Där gick vi in till Djurparken (inte särskilt imponerande, Orsa Björnpark är isåfall MYCKET bättre). Och så gick vi till Knalleland (shopping centrum), inte heller så imponerande..
Och sedan åkte vi till Jönköping (snarare igenom), och vidare till Linköping. Och sedan åkte vi till Söderköping, och vidare till Norrköping. Och sedan tillbaka till Linköping, där vi stannade till idag, Tisdag. :)

Och min plasttand låstnade i Linköping när jag åt en gurk-bit med dipp! :'o Så jag ska till tandläkarn imorn, så får vi se vad dom hittar på. ;)

Bilder kmr så fort jag fått över dom! ;)


Ha det bra, för det ska jag! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0