20.07..

Halloj, allesammans! ^^

Sitter och äter Kinder Pingui, broder kom me den till mig, ;)
Vaknade först vid 5.30 typ, sen vaknade jag av telefonen ca 9.30, och vaknade sedan vid 11.00 av att mormor kom.. Men ha sovit ganska bra ändå, :)  Efter att jag ätit lite frukost, som bestod av pannkakor och honung, åkte jag och mormor ner på stan för att jag skulle köpa en bok, ^^  Sen åkte vi till Sanda med lite picknick. Jag fotade ju lite såklart, ;) Sen kom broder Axel från segelskolan, så då åkte vi hem.
Och sen dess har jag bara setat vid datorn, ^^ (middag har jag ju också ätit)

Men nu ska jag gå och slänga Kinder Pingui-pappret, och gö nått annat. ;)


Ha det bra, för det ska jag! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0