22.49

Vissa kanske såg "bild-bomben", och tänkte säkert: öh, skulle det inte vara en bild-bomb? Och svaret på det, är faktiskt att det blev något fel. ^^  Skickade MMS eftersom alla bilderna från 'dagen' finns i mobilen.. Och har nämnt det några gånger, så ni vet nog varför, ;)

Har inte hänt så mkt idag, förrutom att jag halkade i gräset på idrotten.. hehe.. ^^ (vi hade brännboll, och halkade precis när jag kom in, ^^)
Har varit ganska uselt väder här i lilla Mora dom senaste två dagarna.. Men hoppas det blir bättre till avslutningen på fredag! :D

Och på torsdag ska 6:orna ha brännboll mot lärarna! Ska bli såå kul, haha ^^  Och efteråt ska vi ha vattenkrig!! xD<3 Vilken kul avslutning på läsåret i 6:an..

Har läst ut boken 'Om jag kunde drömma', gjorde det igår.. Man blir ju som beroende av den! ^^ (läste typ några hundra sidor per dag..)

Ha det bra för det ska jag, som orkade skriva ett långt inlägg.. ;) (och hoppas ni orkar läsa hela, ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0