Pictures, !

Haft skol-avslutning idag, det började regna men det var bara lite smått, :) Vet inte om jag berättat om brännbollen ännu men; det var 6:orna mot lärarna, och lärarna vann för att dom fuska.. ^^ Och så hade en kompis startat en grupp på facebook om det var 1000 (tror jag) som gick med så skulle hon kasta en tårta i ansitket på vår lärare, så hon gjorde en liten grädd-topp på ett pappers-fat och kasta den i ansiktet på vår lärare ^^  Och sen var det vatten-krig, så man blev dyngvåt.. x'd Och efter skolan åkte jag och några kompisar till åmåsäng och badade! :D

Har fixat så jag har bilderna från den analoga systemkameran på en cd-skiva, så nu minsann kmr bilder! ;D









Min gobit, ;)<3









Det var min lilla bild-bomb, det.. Men fler kmr nog nästa vecka! :D
Ha det bra, för det ska jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0