Seg dag..

Hallå, allihopa!

Har skit tråk just nu.. Finns inget att fota, inget att göra..
Laddar upp lite bilder om en stund.

Men först ska jag öppna ett paket som mamma kom med alldeles nyss, (jag vet vad det är, men är nyfiken ändå:

• 1 st fotoväska till min D3000, hämskt ful men duger sålänge.. (allvarligt, den ser ut som ett fodral till huvudet!)
• 1 st 2.0 GB minneskort, ;)
• Öhm.. aah, en putsduk! ^^
• Förstår inte vad det har med fotografering att göra, men en badboll, ^^

Jaa, detta var alltså ett sommar-kit som man fick om man köpte en Nikon D3000, :) (vet inte riktigt om man får det om man köper en annan Nikon, men tror det) ;)

Ha det bra, för det ska jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0