14.27..

Va på höjden idag och träffa lärarna och nya klassen, ;)  Va ganska kul, men vi gjorde inte så mkt..
Vi gick på rund tur en sväng, och sen skulle vi "intervjua" varandra, och så hade vi typ nå tre-i-rad. Fick säga ett ämne, t.ex engelska då fick vi en fråga i det ämnet ;)  Om vi svarade rätt fick vi ett kryss (mitt "lag" iaf, dom andra fick en ring ;))  Och mitt 'lag' vann ju alla gånger då så klart! ^^  Det dåliga var att bara fick 4 killar!! :o  Och alla är suuper korta! (inte för att jag har nått emot det..)
Nu blev det för mkt text, så måste sluta, ^^

Förresten, hört rykten om att 9:orna ska kasta vattenballonger på oss!! :O  Ända anledningen till att jag inte vill börja på höjden, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0