<33

Har sovit hos Elliz i natt, det var skiit kul! Fast vi gjorde inte så mkt, men ändå! x)
Å ida' när jag kom hem, har jag fotat lite, kollat kaninerna (mamma å axel har flyttat burarna), å så har dom klippt ner buskarna på framsidan så nu ser man mkt mer där!, Å så sitter jag ju här vid datorn nu'rå  ^^
Har laddat ner skype, å lyssnat på K'naan sedan jag satte på datorn x') Haha,..
Blir fortfarande inga bilder p.g.a minnet på datorn å den "anal-oga" kameran å den digitala kameran som int har nå minne heller eftersom jag int kan föra över dom till datorn, *suck..*

Men har tänkt köpa en ny data, en rosa mini-PC!  (y'  Men ett måste är att den ska ha windows vista elr windows 7. Å kosta MAX 3.500.. Har sett några på bara 2.000!!!  Å så ska jag ju köpa en system kamera(digital), tror det blir en Nikon D3000, :)

Men nu ska jag sluta skriva, för jag vet hur tråkigt det är me låång text! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0