<33

Tja allesammans!
Ni kanske tröttnar på att jag gör: "<33" som rubrik men kmr int på nå annat.. ^^
Har köpt en suuper söt penna på Åhléns idag, fast kan ju int ta nån bild på den eftersom jag int har nån bra kamera och så har jag ju inget minne kvar på datorn.. *suck* -.-'
Men ska ju köpa en rosa mini-pc, ;)  Fast vi får se hur lång tid det tar, säkert hundra år har typ bara 300 just nu.. :(

Har ätit jordgubbar m. grädde och chokladsås, så sjukt gott.. <33
Och så har jag ju varit i skolan idag, men det var väl tråk som vanligt.. Och maten MÅSTE dom verkligen fixa! Vi fick lappskojs m. bacon som inte ens var stekt!!! Men det gör väl int så mkt tror jag, eftersom jag börjar 7:an till hösten, :D


Jaja, ha det gött! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0