Bakat..

Hejsan, ;)

Vaknade vid 12.20 idag..! Sent, men skönt att få sova lite, (äntligen..) ;)
Åt frukost sedan ner på stan och handlade lite. Åkte hem, och började baka biskvier. =') Något sura, men goda ändå. Riktigt nöjd, eftersom det var första gången jag gjorde dom. ;) Vet inte hur lång tid det tog, men minst 2 timmar tror jag.. x'd Det stod att man skulle klicka ut dom knappt teskeds stora, men tyckte det skulle bli för smått, så jag gjorde dom lite större. Ett mistag, alltså. För dom blev nog liite för stora. x) Lite större än dom man ser på Ica Maxi. ^^' Men några blev bra, iaf. ='3 Det blev 21 stycken, men eftersom vi fikade lite så är det 16 kvar nu. ;3
Och imorn ska jag baka lime kladdkaka. =') Har gjort det förrut, och den blev alltid lyckad, och riktigt god! ;) Mums, mums, men inte särskilt intressant.. x|
Har inte tagit någon bild på biskvierna, så det blir en gammal bild.. ;3
Foto: Annis Kamera: Nikon D3000 + AF-S NIKKOR 18-55 VR

Jag ska fixa fler objektiv så jag kan fota lite annat också, men har inte råd.. ;( Först och främst ska jag nog köpa en ny mobil, om jag inte får den i julklapp först alltså. Men det är inte särskilt troligt..
Och ny dator behöver jag ju också.. -.-' (jag vet, jag har allt det där. men det är typ trasigt. har förstört mobilen, och datan dampar)


Luv:
Annis, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0