Forgive Me.

Orkar egentligen inte skriva nå just nu, men har inget annat för mig så..
.
Hade fysik prov idag. Tyckte det gick bra. Svarade på alla frågor + en jag inte ens fattade.. xd
På SOn idag skulle vi ju ha med oss fika, jag hade med mig mina biskvier, och dom flesta tyckte väl om dom? Jag gjorde det iaf. ^^
.
Har nyss laddat ner Google Chrome, ännu ett nytt internet alltså. ^^' Förut hade jag Safari, men chrome är finare. ;)
.
Foto: Annis Kamera: Nikon D3000 + AF-S NIKKOR 18-55 VR

Usch vilken kall bild.. ='S Men tycker om den ändå. ^^

Nu ska jag gå och kolla Ghw igen. ;)


See y'a, ♥

Kommentarer
Postat av: malin

dom var jättegoda! :D



bilden! <3

2010-11-25 @ 21:03:59
URL: http://cocacolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0