Tre solar..

Jo, jag tänkte sluta blogga. Men man får väl fundera på det..

Idag snöar det iaf. Skulle kunna ta en bild på det, men näej. Orka.. Har en annan bild jag tog för några dagar sen. Kan nog lägga upp den istället. Ska bara föra över dom..
.
Idag ska jag väl ta och baka igen då. Biskvier. Hoppas det inte tar så lång tid som förra gången.. ^^' Tänkte baka till SOn på torsdag. Fest i flod-dalen.. xd  Ska bli kul, ;)
.
Foto: Annis Kamera: Nikon D3000 + AF-S NIKKOR 18-55 VR

What y'a think? ^^


Luv:
Annis, ;)

Kommentarer
Postat av: malin

jag vill smaka dina beskvier! :D



Sjuuukt vacker bild! :D <3

2010-11-20 @ 13:42:44
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: RONIA HEDLUND

jag vill smaka! :D<3

jo komigen, sluta inte att blogga.

din blogg är bra annis, intressanta bilder med en massa känslor i sig. (a)



hur fin bild som helst, du är så duktig annis.

2010-11-20 @ 23:17:14
URL: http://roniah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0