Vinter..

Okej, jag har bestämt mig för att inte sluta blogga. ;) Varning!: Det blir världens sämsta uppdatering! ;p
.
Snöar, blåser, och är iskallt ute idag! Usch.. Kallt i mitt rum äre också; 19 grader. (ja, jag har en termometer i mitt rum) Och det börjar redan bli mörkt! Klockan är ju bara tre!
Jaja, nu till det positiva; snart kan man åka slalom igen! ;) Och om bara 1 månad äre julafton! ;o Shit, vad tiden går fort! Nå mer..? Nä.. bara kallt och grått..
.
Utom denna dag;
Foto: Annis Kamera: Nikon D3000 + AF-S NIKKOR 18-55 VR

Älskar den här bilden! proud, ;3

Har föresten vart på Nikon school i söndags. Super tråkigt, och har ju haft min kamera ett tag så kunde ju det mesta dom nämnde.. Och så skulle man sitta där i typ 2 timmar.. -.-'

Well, well..
See y'a, ;)

Föresten, ska jag fota det jag köpt och lägga upp på bloggen? ;)

Kommentarer
Postat av: malin

bra älskling!! :DD

usch fy vad kallt och mörkt det är! :(



sjuukt vacker bild!! :ooo <3

du är så grymt duktig! <3

fota och lägg upp! :D <3

2010-11-24 @ 16:20:18
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: Veronica Calderon ♥

älskar bilden !

2010-12-10 @ 20:19:18
URL: http://veronicacalderon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0