Borta..

Hejsan, ;)

Har vart i Linköping sedan i onsdags, så har inte kunnat uppdatera. Glömde skriva det.. ^^'
Men vaknade först vid 8, eller så. Sedan somnade jag om, och vaknade vid 9.30, ='3
Asså, är det verkligen intressant att jag skriver vilken tid jag vaknde? x'd
Jaja, sedan gick jag ner i källaren och kollade efter mamma och lillebror. Vi har köpt en ny TV i Linköping, som vi ska "installera". =') Men det går inte så bra.. ^^' Hehe..
I Linköping då;
Hälsade på morbror och moster som bor där. =') Shoppade... Jaa,.. det var väl det ända vi gjorde: shoppade. =')
Orkar inte visa det, men har i alla fall köpt:
•Ridbyxor, =) (hööks)
•Ridhjälm, =) (hööks)
•Ridvantar, =) (hööks)
•T-shirt, ^^ (cubus)
•Slalom-glasögon, =) (stadium)
•Strumpbyxor x2, ^^ (indiska)
Säkert nå mer också, men kommer inte på det just nu.. ^^'
(Intressant va?) xd
Blev inga bilder därifrån den här gången, men kan lägga upp från en annan gång vi var där, ;p
Foto: Annis Kamera: Nikon D3000 + AF-S NIKKOR 18-55 VR

Göta Kanal + Bergs slussar, ;)
Finns väl inge mer att berätta nu tror jag, ^^


Luv:
Annis ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0