Ritat..

Hejsan, ;D

Vaknade vid 12.00 idag, ;o Brukar jag inte göra, men kan bero på att jag läste till typ 1.00 inatt, x'd
Aja, sen gick jag upp och satte på datorn, klädde på mig, och massa.. ^^ För jag skulle fixa med en header till Julia, (julialundnyberg.blogg.se), och göra om en del, ;) Och igår fixade jag med Frejas, (frejalundnyberg.blogg.se), och gjorde om en del där också, ^^ Hoppas det blev bra! ='3
Och så har jag tagit ut kaninerna, och setat vid datorn, och ätit, och setat vid datorn, x') Och så har jag ritat lite photoshop, =) Kan ladda upp det, och lite annat jag ritat förrut, ;)
Den jag ritade idag, ;)
Ritat en annan gång, ^.^
OBS!: Jag har endast fyllt i med färg, dessa bilder är egentligen penslar jag har laddat ner!
Mest nöjd är jag nog över den första rosen, den jag ritade idag, =')
Tyx? ;)


Luv:
Annis, ;)<3

Kommentarer
Postat av: julia lund-nyberg

tusen tack för att du fixade allt!

och jättefina bilder btw

2010-10-17 @ 20:27:16
URL: http://julialundnyberg.blogg.se/
Postat av: Freja Lund - Nyberg

haha, när du länkade mej fick jag 54 besökare :o

annars hade jag som mest 24 xd

så tack :p

2010-10-19 @ 21:54:44
URL: http://frejalundnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0