Roses Are Red..

Hejsan, =)

Har nyss fixat ännu en header till en kompis; www.cocacolan.blogg.se. Ganska nöjd faktiskt, =) Och det är inte så svårt att göra, =') Har också gjort headers till (om jag inte skrivit det tidigare) www.frejalundnyberg.blogg.se och www.julialundnyberg.blogg.se. =) Är ganska nöjd över dom också, =')
Dagen, då:
Har tagit ut kaninerna, och borstat av Mican lite. Dom har ju börjat byta päls, så det är bra om man hjälper dom lite genom att borsta av dom, ;) Sedan har vi tagit ner studsmattan. Eller i alla fall tagit bort själva mattan och fjädrarna, och flyttat ställningen. =)
Sedan kickade jag och lillebror lite på framsidan, som sedan gick över till att vi passade istället, ^^ Hahah, jag sköt bara upp i trädtopparna, x') Duktig, ^^
Ska föra över väldigt lite bilder strax. Typ 5 stycken, x'd Tagna i.. torsdags, tror jag, ^^
Foto: Annis Kamera: Nikon D3000 + AF-S NIKKOR 18-55 VR

Försökte faktiskt redigera, men lyckades inte så bra.. x'd Så denna är oredigerad.. ^^'
Ska gå och göra lite mumsig choklad mousse nu, ;)


Luv:
Annis ♥

Kommentarer
Postat av: malin

tack så jättemkt för den, den var asfin! :D <3<3

2010-10-31 @ 19:24:05
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: veronica

ÅH VA FIN BILD !!!!!

2010-11-02 @ 17:42:48
URL: http://veronicacalderon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0