Tråk dag..

Hejsan! ;D

En vanlig (tråkig) höst-dag.. Finns väl inte så mkt att skriva om? Men, men.. blir man bedd om det så får man väl ta tag i saken, ;)
Har varit hemma och sjuk onsdag torsdag. Men kom tillbaka idag, fredag, ;) Tråkig vanlig skoldag.. -.-' Har iaf äntligen lämnat prao-lappen, ^^' Skulle egentligen vart inne för en vecka sedan.. ^^' Hahah, slarviga lilla jag, x) Och det är på måndag vi ska praoa, ;D Skoj, skoj, =')
När jag kom hem la jag mig i soffan och satte på tv:n, (elr, egentligen tvärt om; slog på tv:n och sedan soffan, men skit it.. x')) Sedan slog jag på datorn, nån timme senare, x') (jag vet.. lat som man är..)
Nej, nu får jag ta och sluta skriva! För nu ska jag ta och leta reda på en bild!! ;D








Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000 + AF-S NIKKOR 18-55 VR

Imorn måste jag ut och fota lite. Och kolla vad som finns i kameran. Om det nu finns nått där.. ^^'
Hoppas jag blir bättre på att uppdatera. Glömmer det hela tiden! -.-' ^^'

Ha det bra, ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0