Home & Alive..!

Hejsan, ;D

Shit, vad länge sen det var jag uppdatera! ;o Men ska försöka skriva så mycket jag kan då jag har tid. =)

Kom iaf hem från underbara spanien lördag den 18, via flyg+tåg. Fikade sen hos grannen, och ville bara hem! ^^'
Dagen efter skulle vi spela brännboll me klassen på åmåsäng, men var så jäkla trött så åkte inte dit. Mamma tyckte jag skulle kolla 'tempen', och hade då feber (typ 39).. Så blev hemma från skolan måndag-tisdag, men kom tillbaka onsdag, ;) Riktigt solbränd efter resan, ^^

Bilder ? Jorå!! ;D Som ursäkt p.g.a den dåliga uppdateringen. ;)


(on the flight: Frost på rutan.. ^^



Ork..? O.o'

Nån gammal teater, ^^'

Mil Palmeras, heter detta ställe =)

Dom var helt enorma! Och godast var nog den hel-gula, =3 Elr kaffet, ^^

Calblanque, heter detta ställe =) Så jääkla varmt i sanden ska ni veta! Kändes som man brände sönder fötterna!

Vindruvs-odling, =)

Från balkongen, =) Det är en till pool bakom buskarna och träden, =3

Fanns massa söta utslängda/vilda katter.. :(<3

Ufo? Näj, ^^

;o

Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000 + AF-S NIKKOR 18-55 VR

Hope you like, ;) Kommentera gärna! =)

Ska nog lägga mig och läsa en stund, sen sova.. ;)

Ha det bra, ;)♥

Kommentarer
Postat av: malin

så jääkla fina bilder:D<3<3<3

har saknat dej :( <3<3

2010-09-25 @ 23:29:45
URL: http://cocacolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0