Happy Face

Shit, förlåt! Va typ en vecka sen jag blogga senast.. ;o Men jag kan faktiskt skylla på vädret. ;) Har varit så otroligt fint ute nu sedan vi fick påsklov. :D

Har typ nyss beställt en ny dator från netonnet! :D Mamma betala den, så jag är inte helt pank. ;) Hon sa att den max fick kosta ca 4000:-, och den kostade 3999:-, så en krona över. ;3
Och vet ni va!? Photoshop Elements 8 medföljer den nya datan! :D *happiest on earth* (Y)
Och min data som jag har nu ska min bror typ ta över, så måste radera lite saker och så.. ;p Och just därför kan jag inte föra över bilderna från kameran förän jag fått min nya. ;p

No picture right now, sorry guys.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0