I'll Find You

Jag ska finna dig. En dag kommer jag att göra det. Men den behöver inte vara vacker för det..

Sitter och lyssnar på Broken Bells - Insane Lullaby.. Så underbar..! Ni bara måste lyssna. Finns i ett inlägg längre ner, ;) Annars klickar ni på -Musik- i kategori-menyn. :)


Foto: Annis Kamera: Nikon D3000.

Blev riktigt nöjd med redigeringen faktiskt. :)
Kanske ska lägga upp före-efter-bilder nån gång? Vad tycker ni? ;)

Ska gå och kolla film nu. Visst, har sett den typ hundra gånger nu känns det som, men ändå. ;) Det finns ju godis där! ;D Asså, vid tv:n, inte i filmen.. ^^'


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild =D

Jag har nu en tävling där vinsten är BloggSvar!

Är du intresserad så tycker jag ni ska vara med =)

Störs du av reklamen kan du bara ta bort, och jag ursäktar =)

2011-04-21 @ 22:18:12
URL: http://unreasonables.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Väldigt fin bild. :) Du får gärna visa före- och efter-bilder någon gång.



sv: Inte jag heller. House vinner ju oslagbart över sport!

2011-04-22 @ 10:10:51
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

... och det där om att jag är lik Signe: du är typ fjärde personen som säger det nu. X) Haha, jag känner att jag måste se den där filmen. För en vecka sedan så fick jag en kommentar från en tjej som var bombsäker på att det är jag är som tjejen som spelar den där Signe. :P

2011-04-22 @ 10:12:07
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0