Run Through It

Gick till skolan idag även fast jag inte mådde super, men kort dag så det var väl ingen fara. ;)
Sedan åkte jag ner på stan med Emma och Karro. :) Våran onsdags tradition. ;)

Ska gö en blogg-designe till karros blogg (karrostoa.blogg.se). :) Om ni undrar så tycker jag faktikst det är kul. Att designa och rita i Photoshop. ;)

Ska nog köpa mig en ny dator snart.. Elr, när jag har pengar iaf. ;) Just nu är jag typ helt pank.. Så det kommer nog ta några år innan jag skaffat mig en. ;p
Den ska iaf va ganska lagom stor, eftersom jag arbetar rätt mycket i photoshop, och så måste den ofc ha w7. ;)
Karro: ingen bryr sig..!
Jag: nejj, juste.. ^^
haha, närå men det hade hon nog sagt. ;)

Orka bild.. xd och photoshop kronglar typ, så kan inte redigera nu.. ;p Och karro; ska se om jag kan fixa din designe snart, bara photoshop vill vara lite hjälpsam. ;)


Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Jobbigt när Photoshop krånglar. Min dator är så trög, så Photoshop krånglar heeela tiden för mig. Men jag överlever inte utan det.



sv: Ja, gör det! :D Det blir jättegott kan jag lova.

2011-04-14 @ 12:55:01
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

sv: Usch så jobbigt, hoppas att du blir frisk snart. Krya på dig!



Nagellacket är från H&M. :) Det finns i ett billigt paket med fyra stycken nagellack, det står "Spring nails" på paketet. Jag rekommenderar det absolut, för det är verkligen prisvärt! :D

2011-04-14 @ 23:34:34
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: karro

haha, usch vad jag är taskig hela tiden! xd

2011-04-15 @ 20:26:07
URL: http://karrostoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0