None

Nu får ni seriöst ge er! Det är bara en som kommenterar mina inlägg! Tycker ni andra ska börja också.. För er som inte gör det och har en blogg; tänk om det vore så för er? Att bara en kommenterade era inlägg. Inte särskilt kul va..?

Min x8 har börjat fungera lite smått igen. :) Tror jag, iaf. ^^ Men batteriet tar fortfarande slut väldigt fort, och touchen är ganska seg. Så varning om man har dåligt tålamod, vilket jag har. ;)

Seg dag med Mican inne, men tror jag ska ut med henne en stund snart och fota lite. :) Och då får jag nog be brorsan om hjälp att hålla henne. ^^ För om jag släpper henne springer hon iväg, och då får jag väl aldrig en bild. ^^'

Ingen bild nu heller, tyvärr.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0