Until The Earth's Breaking Apart

Har nyss bakat blondies, och dom blev ju bara sådär lite brända.. knapriga. Aja, får göra nya imorn. :p
Det är ungefär som brownies, fast ljusare med en smått tjockare smet. :p

Håller på att fundera ut ett namn till min katt, en hona. :p Har verkligen inte en susning.. ^^' Om ni vill får ni gärna ge förslag. :)
Copyright-lagen säger att jag inte får ta nån annans bild på dom, så ni får helt enkelt vänta till på lördag då vi ska hämta dom. ;)

Nu ska jag ta mig en titt på Ryan Higa sen blir det Bridesmaids. :)

Kommentarer
Postat av: Veronica Calderon

Fett snygg du är och fett snygga bilder du tar

2011-08-11 @ 23:27:33
URL: http://veronicacalderon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0