Rock It On

Ja, det var jag som beställde regn.. (a) Haha, ni tycker säkert att jag är rätt skum nu. ^^' Men jag har faktiskt inga problem med regnet. Riktigt mysigt, enligt mig. :)

Och jag har fått för mig att gilla spindlar. ^^ Men hittar jag en i min säng, springer jag till mamma och ber henne ta bort den. ^^ Eller så håller jag mig bara undan från sängen och mitt rum överhuvudtaget. ^^' Och jag skulle nog faktiskt inte kunna hålla i en spindel heller. Fast en Theraphosidae går nog bra. Stora och lurviga. :)

Jag tror inte på ödet; sitta hemma och vänta på att någon ska komma och knacka på dörren. Nej, det slutar med att man dör ensam. Rutten.
Hihi, det var vad någon sa till mig en gång. Bara för att jag inte trodde på ödet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0