Broken Bells

Sovmorgon imorn! Wihoo, ;D Dom som va på föräldra mötet i måndags, fick börja senare imorn(fredag). 9.50, då vi har SO. ;3

Kanske ska berätta lite om hur det gick att göra biskvierna. ;3
Jag gjorde ju bottnarna i söndags, och det blev ganska lyckat. ;) Men på måndagen då jag och emma h skulle fixa fyllningen och toppningen, blev det nog inte lika lyckat. ^^' Elr, kanske.. ;p Vi fixade fyllningen och så, sen skulle vi spritsa på det. Då var det typ stopp i den där grejjen. Och jaa, till slut explodera den. haha.. xd Vi åt upp två stycken som blev misslyckade; bland annat den som tuben explodera över. x3
Har tyvärr ingen bild på dom, men lätt beskrivning; bajskorvar.. ^^'


Foto: Annis Kamera: Nikon D3000.

När jag tröttnat på min Nikon ska jag nog skaffa mig en Canon. ;3 Många säger att dom är bra, så tänkte varför inte? Men det dröjer nog ett tag.. ;)
Har ju min analoga kamera också. ;p Den är faktiskt rätt bra. ;) Ska nog fota lite med den nån gång också. ^^ Tror det är en Minolta. ;p
Jaja.. what ever.. ^^


Kommentarer
Postat av: Freja Lund-Nyberg

vad för canon vill du skaffa i så fall? :)

2011-02-18 @ 09:58:31
URL: http://http.//frejaochmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0