In My Dreams

In my dreams I just see you.
But why won't they come true?


Har fixat typ halva bilden. ;p Meen, när jag nästan var klar så stängdes photoshop ner och bilden blev inte sparad.. -.-' Så typiskt liksom.

Men kan snabb-redigera en annan bild. ;p


Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000.

Ganska nöjd med redigeringen faktiskt. =) Och om ni undrar, så försökte jag fota vatten som droppade från taket. Så då skvätte det på UV-filtret. ^^' Men blev ju bra ändå. ;)
Ska jag göra fler sånna här bilder? Fast kanske med annan effekt? ;3

Dagen då kanske; tråk-skola, gick sedan hem till Freja och åt as-goda våfflor med jordgubbar, grädde, och massa socker. ;) När jag tänker på det nu vill jag bara spy.. ;s Men gott vare iaf! ^^ Sedan kom mamma å hämta mig och så åkte vi till öb. ;p Undra om det är någon film på TV ikväll. Ska kolla det, annars gör jag väl läxa.. för en gång skull. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0