Just A Dream

Ska strax fylla i nå papper från bilden, annars får jag stryk. (inte av mamma, inte av lärarn. av klassen. och ja, jag är seriös.) ;p För om vi fixat alla våra bild läxor, och fyllt i nå papper, till imorn bitti får vi fika nästa gång. ;) wihoo. ^^'

Och Photoshop kronglar fortfarande.. Så jag kanske blir tvungen att låna mammas dator. Finns ett photoshop på den oxå, men det är inte lika bra.. Elr, det är annorlunda. ;p Jag har Elements 5.0 på min dator, och på mammas är det det första CS.. -.-' Men det funkar väl ändå, antar jag.. Bara det att inte alla fontsen jag laddat ner här inte finns på den.. menmen, man tar väl det man har. ;p


Foto: Annis Kamera: Nikon D3000.

Annars har det väl inte hänt nå särskilt idag.. Så ska väl fixa dom där papprena, sen blire nog sängen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0