Just Like Nothing

Så jävla trött..! Har sovit en del idag när jag kom hem efter skolan, så kommer nog inte kunna sova inatt. ^^' Menmen, vi får väl se.. ;p

Ursäktar den dåliga uppdateringen. ^^ Som ovan, så har jag sovit typ hela eftermiddagen när jag kommit hem efter skolan. Och när jag väl vaknat har mamma kommit hem och så ska vi äta, sen fika, och så har klockan blivit typ 20.00 och då vill man ju se på TV ? ;)


Foto: Annis Kamera: Nikon D3000 Redigering: Annis Program: PS Elements 5.0.

Redigerade den här bilder för ganska länge sen, men när jag skulle ladda upp den fungerade inte internet.. ;p Men nu har ni den i alla fall! ;)

Ska nog gå och fixa lite kaffe innan halv åtta. ;) Haha, brukar faktiskt titta på det, ganska kul och se hur folk bor, och vad dom gör för desserter. ^^ Det är nog det intressantaste av det, ;3

Skriver kanske mer sen, vi får se! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0