Then My Sun Disappeared

Vart ut och fotat lite idag. ;p Elr, lite; en hel del. Fick 356 bilder. (Y) ;) Orkar inte redigera nån nu. Får bli en annan gång, då jag har ork till det. ^^'

Det var ingen bra film igår, så spenderade kvällen med att sitta vid datorn. ;) Och ingen läxa blev gjord heller.. ^^' Menmen, orkar man inte så får det va. ;)


Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000.

Och jag kastade snön, så det snöade inte. ;) Tog några sånna bilder, tyckte det blev rätt bra. ;3
Imorn blire nog en tripp till Grönklitt. ;) Om det nu inte ska regna, som det troligen ska göra snart.. ;/ Men efter regnet blire nog finfina bilder. ;) Det ser jag nog framemot. =)
Men om det blir Grönklitt imorn, så följer nog kameran med! Hoppas jag iaf. ^^ Och om vi åker till mormor efteråt så går jag nog ut i skogen och fotar, om det finns nå bra ljus och så. ;p



Kommentarer
Postat av: malin

sv: jao :) <3

2011-02-06 @ 10:53:52
URL: http://frejaochmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0