A Proud & Weird Girl.

Så, problemet fixat. ;p (tror jag..)

Asså, jag måste va helt skruvad. Jag har bestämt mig för att jag ska fortsätta spara till en dator(massa pengar har försvunnit, och dom har höjt priset på en dator jag hitta förut). Men så kolla jag på mobiler för skojs skull, och tror inte jag börjar.. typ.. skrika efter en mobil inombords? Xperia x8, som jag kollat på förut. Jag vet inte hur bra den är, bara att den är bättre än x10 mini, och sämre än iPhone. O.o Aja, vi får se hur det blir med det.. ;p


Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000.

Har denna som bakgrundsbild nu. ;3 Love it..!

Har ni förresten märkt att jag inte behöver några dots mellan raderna? ;D Har firefox igen nu, så nu fungerar det bättre! ;)

Hmm.. Nej, nu börjar jag tänka igen! xo Eller, gör jag..? Jo, det luktar bränt så måste sluta med det nu! xo
Närå, har bara skit tråkigt.. -.-'



Kommentarer
Postat av: Veronica Calderon ♥

Hur mår du då? :)

2011-01-14 @ 23:11:48
URL: http://veronicacalderon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0