Even Worse.

Enligt mig.. ^^

Okejj.. var hemma från skolan i måndags och i tisdags. Men gick idag även fast jag inte mådde helt perfa. ^^ (perfa=perfekt) ;3 Tråk dag, typ..

Och har beställt: SE Xperia x8! ;D Så den borde komma idag elr imorn. ;3 Beställde den i söndags, på eshop247.se. ;p Det är bara där dom har alla färger. Beställde med vit och silver/vit skal. ;) Det rosa var slut då, så.. =/


Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000.

Bild från idag. ;) Soligt och fint, men: -8'c.

Och jag som hade tagit så fina (vad det såg ut som i kameran iaf) vatten-dropps bilder. Dom är helt oskarpa, och hemska. ;( Jag hade verkligen sett fram emot att få se dom.. Hade snabbaste slutaren (1/4000) och manuell fokus. Meen, misslyckades.. ;/ Ska se om det går att redigera. ;p

Vill ni att jag ska fota x8:an, när den kmr? xd


Kommentarer
Postat av: Veronica Calderon ♥

sv: Jaha okej. :)

Hänt idag då?

2011-01-19 @ 22:16:00
URL: http://veronicacalderon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0