Frozen Leaf

Har nu bestämt mig för att detta bara är en tillfällig header. ^^' Ska göra en ny liknande fast i andra färger och så, snart. ;p
Tack, ni som tyckte om dom. ;)

Blöh, typ super förkyld. ;/ Först hade jag asont i halsen, och igår blev jag super snuvig, och nu börjar jag få ont i huvudet.. ;s sjukt, va? xd
Mamma köpte hals-tabletter igår, för dom tog slut då. Meen, så visa det sig att jag inte behöver några.. -.-


Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000.

Vad glad jag är över att detta löv fortfarande hänger kvar.. ;)

Nejj, nu ska jag börja på den ny headern. ;p



Kommentarer
Postat av: Veronica Calderon ♥

fin bild!

snyggt de blev med headern förresten :)

2011-01-29 @ 18:16:01
URL: http://veronicacalderon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0