I Want Back

Seg dag idag.. Vakna vid 11, åt frukost, plocka bort julsakerna, tog in Mican, fika, spela kort, kolla kameran, och sånt.. ;p  Fan va tråkig jag är just nu.. Har typ inge å skriva om.. Jo, kanske ska skita i att köpa ny data och köpa ny mobil istället. ;p Tror viruset har försvunnit nu, så klarar mig ett tag till. ;)


Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000.

Fan, va jag vill tillbaka. Även fast vädret ser lite 'skumt' ut, så var det varmt typ hela tiden! (utom sista dagen då det regnade) Tänk er; köpa hemgjord glass varje dag, bada varje dag, och slippa vinterkläder! Rena himmel-riket!

Och insåg nu oxå att viruset inte hade försvunnit.. suck. Men jag tror jag klarar mig ändå ett tag till. ;p (viruset är på msn, så kan använda gamla msn istället)



Kommentarer
Postat av: RONIA HEDLUND

sv; gaha. ja lovar, den är så jävla kul! :(

2011-01-18 @ 09:42:42
URL: http://roniah.blogg.se/
Postat av: Veronica Calderon ♥

vart är de någonstans? :)

2011-01-18 @ 11:02:47
URL: http://veronicacalderon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0