New News

Fixade en bakgrund nu. ;) Och så har jag fixat så att det är ramar runt bilderna. ;3 Blev det bra tycker ni? ^^ Jag blev faktiskt ganska nöjd. ;) Eller, väldigt nöjd till och med. ;3

Har börjat hosta och nysa, tänk vad sjuk man kan bli på bara några dagar! Och på bara några minuter! o.o
Asså, shiiet.. hur ska jag kunna sova inatt? ;s


Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000.

Imorn ska vi nog åka till grönklitt, men tror inte det.. Dom ska typ öppna nån ny fun-park, och då kommer det ju va as mycket folk där.. -.- Och så får vi ju se hur jag mår. ;p Om vi stannar hemma ska jag nog ta en sväng med kameran. ;) Om jag orkar. xd Joo, det måste jag ju för er! ;) Aja, vi får se. ^^'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0