You're Changed

x8:an fungerar utmärkt, än så länge. ;) Det negativa med den; man kan inte byta sms-signal(har inte hittat dit iaf, om kan det), och att man inte kan ändra skrivbordet(när man sms:ar) till vanligt T9. Men detta spelar inte så stor roll för mig, för den fungerar utmärkt ändå. ;p

Snart ska vi skaffa katt. ;) Vet inte när, men det ska vi. Ska försöka övertala mamma att köpa två, en till mig och en till broder. ;) Namn-ex. skulle uppskattas! Både till kille och tjej. ;)


Foto: Annis  Kamera: Nikon D3000.

Synd att den blev så suddig.. =/ Men gillar solstrålarna som kommer in över bilden. ;)

Och hemskt ledsen för dålig update, btw.. ;/ Har inte haft någon ork till att sätta på datorn..

Meen, nu ska jag lägga mig och läsa lite. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0