Burnt Burner

Medan jag väntar på att en film laddar (The Last Airbender) så gör jag ett litet inlägg. :)

Var på Leksands Sommarland idag, lite lagom varmt men inte tillräckligt för att bada.. Men det gjorde jag ändå. ;) Låg och sola ryggen i.. en kvart kanske? Och nu är jag röd/brun som.. ja. :) Och typ halva låren fram oxå. Och så är jag vit på magen och så. :p Jag ser helt sjuk ut..
Och imorn var det tänkt att eak skulle komma och hjälpa mig riva ner min tapet runt fönstret (som jag tröttnat på, och som är helt fel satt) och sen ska vi kludda/klottra så mycket det går. :D Fett med nice. (y)

Nu ska jag fortsätta med filmen så långt det vill.. ^^'


Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Haha, det där med att få en ful bränna känner jag igen. :P Jag brände ryggen och baksidan av låren tidigare i sommar, och sedan lossnade huden. xD



sv: Ifall du inte har läst böckerna så förstår jag att slutet kan vara rätt förvirrande. Det där med att han dog, men ändå inte. :P

Och Tom Dolder är Voldemorts svenska namn. Tom Riddle är det engelska.

2011-07-14 @ 23:55:19
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0