Movie Night

Har nyss sett klart två filmer; Super 8 och Harry Potter och de vises sten. Båda på engelska utan text, men det var väl inga problem antar jag.. ^^'
Super 8 var inte så bra som jag väntat mig.. Man förstod ju typ, men den var ganska osammanhängande. Och bildkvalitén var rätt dålig (kan bero på hemsidan jag kollade på) men man vänjer sig. ;) Och den var delad i två delar, men det gör inget. :p Slutsats; Jävligt osammanhängande och weird. ;s
Och Harry Potter har jag sett förut, men det var rätt länge sen.. Och nästa HP film ska jag nog kolla imorn. :) Har faktiskt inte sett alla, kanske bara två-tre av sju.. ;p

Men nu ska jag sova (hoppas jag), god natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0