Spider

Kan inte någon bara komma och slå till mig? Riktigt hårt? För jag börjar sakna skolan..

Anledningen till att jag inte uppdaterat på en vecka nu, är för att jag varit i Linköping och haft det lite sådär.. :) Och igår åkte vi till Örebro och campa. :) Egentligen var det tänkt att vi skulle till Öland, men nee. ;)
Vet faktiskt inte om jag vill tillbaka till Örebro.. Istället för myggor var det massa spindlar överallt. ;s Usch, hatar spindlar.

Annis ~ Nikon D3000.
Men roliga att fota! ^^

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

'slår dig i huvudet för att du ens vågar tänka tanken på att sakna skolan när det är sommarlov'



Men vilken snygg bild! :D Riktigt häftig.

2011-07-13 @ 00:11:25
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0