Addict

Jag har upptäckt att jag blivit beroende av att köpa nya mobiler.. Tydligen spelar det ingen roll hur dom ser ut, jag bara måste köpa en. xp (ja, jag upptäckte det precis nyss..) Så är inne på eshop och kollar efter en, helst ska det vara en xperia. ;)

Har inte haft något internet, därav den dåliga uppdateringen +att det varit så underbart väder (fram till nu, då värsta regnet är påväg) och så har jag varit på hoppläger mån-ons. :) Hade chelisia, och det gick bra hela tiden. ;) Lite trög är hon ju, menmen.. ^^
Förresten kanske jag ska hyra henne efter semestern. ;D Isf ska hon nog stå hos mormor, och då lär jag väl sova där oxå. ^^ Men skit samma.. ;)

Faan, va mycket text då.. ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0