Nightmare

Sorry för noll aktivitet.. Har faktiskt ett liv vett'ni. ;)
Var med Elin hela dagen igår, och en stund idag. Sen skulle vi på middag hos grannarna, otroligt gott, synd bara att min mage inte klarade mer än vad den gjorde.. ^^'
Vill ni veta vad jag och Elin gjorde? Synd, för det orkar jag inte berätta.. xp

Jag hatar när dom mest sociala på sms och så, sover.. Särskilt när man nyss haft en hemsk mardröm man gärna vill glömma as fast as possible.. Allt jag kan säga är att jag nu helst undviker speglar. (kan bero på låten Bloody Mary av Lady Gaga som jag typ nördat ett tag..) ^^'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! :d

2011-06-18 @ 18:24:51
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0