Run My Victims

Fan vad trött jag är.. Och ändå har jag bara varit vaken typ 10 timmar.. o.o Inte normalt, tror jag.

Har varit på stan med mamma idag. Köpte en tröja på Intersport; 280 kr. Rea. :) Orkar inte fota den, känns så jävla onödigt.. xp

Just det, i tisdags var jag ju i stockholm med klassen. ;D Så jävla skit kul vi hade, jag, emmah och malin.. ;) När vi kom dit käka vi först lunch, och min bestod av pommes och fanta.. hihi. ^^ Sen gick vi till Nordiska, och kan bara säga att det var nog museets snabbaste besök.. xd Typ en kvart elr nå. ^^ Sedan gick iaf jag, emmah, malin vidare till Grönan. Där var inte heller så länge; typ 3-4 timmar elr så.. ;p Sen åkte vi taxi till NK, och malins pappa betala. ;) Och så var det väl shopping tills vi skulle tbx till Mora. :) Men tyvärr blev det bara en tröja köpt av mig, som jag kanske ska på avslutningen. ^^ Men så kan det gå.. ;)

Jag gillar inte det här inlägget.. Längre kunde det ha blivit, men då hade jag till slut tröttnat och raderat skiten. ;p
Freakers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0