Get Through

Härlig vanlig tråk-fredag.. Nejj, förresten! Den är inte alls vanlig. För det är våffeldagen idag! ;D Fick inga våfflor i skolan (ofc..) men ska äta det ikväll. ;) Mums.. ;p

Förresten, vad är det med småbarn och JB? o.o' Han är ju inte ens bra.. Skär i öronen bara jag hör namnet. Just därför skriver jag bara initialerna. ;) Blääh..

Foto: Annis Kamera: Nikon D3000.

Bakade dom för någon vecka sen, tror jag. ;) Otroligt goda, om jag får säga det själv! :) Blev väldigt nöjd. Ska baka sånna nån mer gång, för dom är slut nu. xd Men då ska jag ha olika smaker på glasyren. ;) Och btw, den "gröna" ska egentligen va blå. Tror jag hade i för lite karamellfärg. ^^'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0