Murderer

Ska om typ en timme åka till stallet. ;p Elr, vi får se; hade skit ont i huvet i skolan idag..

Nån gång ska jag göra ett inlägg där jag visar hur jag gör en header. ;) Och hur jag sätter in dom. Men det får nog bli delat, annars tar det nog upp halva bloggen.. minst. ^^

Foto: Annis Kamera: Nikon D3000.

Jag orkar inte skriva nånting nu heller om att jag redigerat, och så. Blir för mycket. ;)
Men så ni vet, så är alla mina bilder här på bloggen redigerade från och med nu! :)

Det är jämt nå fel på mobilerna jag köper! Den första fick jag i present när jag fyllde 10, och efter typ 2 år fick man sånna på mcdonalds. o.o Och den andra köpte vi på vasaloppet för typ 3-4 år sen? Och skärmen gick sönder när jag "tappa" den i golvet. Och den jag köpte förra året är hur repig som helst (inte mitt fel.. typ) och laggar som fan. Och den jag köpte för typ några veckor sen (x8:an) ser man inte smsen på. o.o Så nu har jag t700:an igen. ;p Den där repiga saken. ;)

Väldigt intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0