Open Them Up


Foto: Annis Modell: Bror-Axel Kamera: Nikon D3000 Redigering: Annis Program: PS Elements 5.0.

Även fast jag redigerat bilden en del, har min bror vackra ögon. Erkänn. ;3 Och han har så långa ögonfransar! Vill ha dom. ;)

Imorn ska jag nog baka lite cupcakes till mammas födelsedag (12 mars-lördag; GRATTIS!) Och fixa en present. Har inte gjort det än, så måste fixa det imorn! ^^'
Ska till Gesunda imorn me skolan oxå.. suck. -.-' Alla kommer bara skratta åt mig bara för att jag ramlar typ hela tiden. ^^' Elr, har åkt där en gång tror jag med skolan. ;p Och blandar ihop alla backar vi åker till, så kommer inte ihåg hur det ser ut. ^^

Måste bara säga att jag älskar Broken Bells! <3


Kommentarer
Postat av: RONIA HEDLUND

sv; haha! jo jag hatar också blixt, inte alls fint på bilder. eller det är klart att det beror på. men jag förderar utan. jag köpte en för att jag vill ha skarpa bilder när jag ska på något foto uppdrag av nå slag. haha, den kosta 2000. det gör dom flesta med tror jag. hihi. (:

2011-03-10 @ 20:51:38
URL: http://roniah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0