Towards Me

Asså, wtf? Känns lite epic.. o.o

Ska fixa en header till Freja's och Lisa's blogg; lisavfreja.blogg.se. ;p Men det står helt still i huvet! Får väl kolla runt lite och se ifall jag kommer på nått. ;) Tror det börjar bildas nånting nu.. näpp. ;p

Foto: Annis Kamera: Nikon D3000 Redigering: Annis Program: PS Elements 5.0.

Jätte fint. Men det bjuder jag på. ;)
Känner lite för att gö en ny header till mig själv oxå. ;p Men först på tur står ju Lisa&Freja. ;) Så min blogg kommer sist. ;)
Kanske ska starta ett företag för 'photoshop designe'. Typ kort, web-designe.. ? xd Nejj, då. ;p

Men jag kanske ska visa hur jag gör vissa headers? Något som låter interessant? ;)
Och kanske låt-tips? Nä, då blir det nog bara Broken Bells-låtar. ^^'


Kommentarer
Postat av: Freja Lund-Nyberg

hur du visar hur du gör headers låter intressant, och hur du sätter in de! :)

2011-03-14 @ 19:14:32
URL: http://http.//lisavfreja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0