Burnt Candles

Det är inte blogg.se som kronglar just nu. Det är photoshop.. -.-' Ska se om jag kan fixa annars blir det oredigerade bilder.. ;p

Ska väl strax börja packa tror jag. Har inte ens börjat än.. ^^' Kameran följer såklart med, men bloggningen till på söndag sker via mobilen. ;) Om jag hinner eller orkar så. ;p

Nejj, photoshop vill inte fungera just nu.. -.-'



Foto: Annis Kamera: Nikon D3000.

Fler bilder kommer väl sen. ;) Man ser väl i alla fall vad det är ? ^^

Vårt nagellack-borttagningsmedel (det va ett långt ord..) har tagit slut, så kan inte ta bort det nagellacket jag har nu.. ;p

Och det är tydligen inte bara photoshop och blogg.se som kronglar; nu börjar spotify dampa också. ;o Va fan.. Men mobilen kronglar ju i alla fall inte. än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0